Khamis, 27 Ogos 2015

Pintu Jiran diketuk

Salam Malam Jumaat semua, malam nie saya akan kongsikan satu kisah yang berlaku kepada diri saya sendiri semasa saya remaja dulu dan kisah nie belum pernah dikongsikan mahupun diceritakan lagi..

Kejadian nie berlaku pada satu malam nie saya menonton tv seorang diri masa tu dekat tengah malam, apa nak hairan kan tu masanya saya dapat tengok tv dan keesokkan harinya sekolah sesi petang.. Balik ke kisah saya nie, masa menonton tv nie memang sunyi mati semua orang dah tidur. Dengan tiba-tiba terdengar bunyi ketukkan pada pintu jiran saya nie kuat sangat, sangkaan saya ada orang lain bila saya jenguk di luar tingkap untuk lihat rumah jiran saya nie ternyata tiada orang langsung dan rumah jiran saya nie ternyata gelap sekali bererti semua sudah tidur. Lalu saya sambung tengok tv la, tak sampai beberapa minit pintu jiran saya kena ketuk lagi dengan kuat sekali. 

Tanpa membuang masa saya terus matikan tv serta lampu terus lari ke dalam bilik. Maaflah kisah buat malam nie pendek sangat dan masa tu saya nie masih la penakut bukan macam sekarang nie ada berani sedikit la. Baik sampai di sini sahaja buat malam nie ingat pada minggu depan ada lagi kisah yang belum pernah dikongsikan mahupun diceritakan buat kamu baca jadi nantikan sahaja la..


Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan