Khamis, 27 Ogos 2015

Ketukkan di tingkap tandas

Salam Malam Jumaat semua, malam nie saya akan kongsikan satu kisah yang sudah lama berlaku dan belum pernah diceritakan lagi. Nie berlaku kepada kakak sepupu saya ketika bermalam di rumah saya. Bukan kakak sepupu saya seorang sahaja yang menumpang malah dia ada bawa 2 kawannya lagi atas urusan kerja.

Balik ke kisah yang saya bakal ceritakan kepada kamu semua, ia terjadi satu hari sebelum berakhirnya puasa dan pada keesokkan harinya Hari Raya. Kejadian nie sudah lama berlaku rasanya saya masih lagi kecil dekat masuk remaja rasanya la. Berbalik kita la, Les (kakak sepupu saya nie bahagian mom side) pada masa mandi dekat tengah malam la.

Masa tu dia mandi terdengar bunyi ketukkan tapi bukan pada pintu tandas sebaliknya dari tingkap tandas, tanpa membuang masa dia terus cepatkan mandiannya lalu keluar dan mendapatkan kami la. Memang pucat muka Les bila ia terjadi kepadanya malah malam tu dah malam terakhir bulan puasa.

Semestinya ramai akan katakan apa nak hairan kan? Tapi cuba kamu bayangkan la tandas tu berada di tingkat 1 dan diluar tingkap tandas tu tiada tempat berdiri mahupun tembok serta bumbung. Semestinya seram kalau ia berlaku kepada kamu sendiri bukan. Selepas kejadian tu Les tidak berani lagi mandi dikala lewat malam.

Maaflah pendek sangat kisah nie itu la sebabnya saya tak kongsikan kisah nie kerna itu laBaik itu sahaja kisahnya.

Sekian.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan