Khamis, 5 Disember 2013

Salam Malam Jumaat semua

Maaflah dah dekat beberapa hari saya tidak menulis blog nie gara2 sibuk sangat2 serta kena lalui private matter.
Bukan di blog nie saja malah saya sendiri pun dekat beberapa hari nie tidak post sebarang kisah baru untuk FB sendiri apabila rezeki datang tanpa disangka. Saya perlukan 1-3 jam untuk meluangkan masa untuk menulis kisah baru yang saya akan karangkan dan saya akan mengambil masa yang lebih jika keadaan tidak mengizinkan. Kesemua sudah lengkap di tulis di dalam buku nota saya (1 buku nota tebal penuh dengan isi manakala ada satu lagi yang mulai menebal shinggakan saya sudah ada buku nota ke-3).
Akhirnya keja saya dah habis dan saya mengambil kesempatan untuk postkan sbuah kisah untuk malam nie, harap kamu mengambil masa untuk menbacanya.
Nak beritahu bahawa saya akan post cerita baru setiap Malam Jumaat, itu pun tiada halangan. Klu dapat rezeki tu saya tidak janji boleh teruskan menulis atau tidak. Nie saya menulis sekarang nie pun hanyalah memaklumkan kepada pembaca yang setia yang saya tidak pernah bersua mahupun berjumpa bersemuka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan