Khamis, 26 Disember 2013

Salam Malam Jumaat semua,


Dari penulis blog nie ingin mengucapkan buat warga pembaca yang setia Selamat Menyambut Hari Natal! Apa yang buruk itu dibuang jauh2 manakala menerima apa yang baik bersama-sama.

Diharapkan pembaca2 sekalian akan terus menyokong penulisan saya nie pada tahun hadapan serta doakan ia akan berterusan sentiasa. Penulis blog nie juga terfikir untuk menulis blog yang berbeza sekali dari blog nie sendiri, semestinya ia jauh sekali daripada genre seram dan apa2 yang menakutkan sekali.

Blog yang seterusnya pula adalah blog tips dan pengkongsian recipi pastry buat mereka yang berminat. Nie adalah bidang asal saya manakala menulis kisah seram tu hanyalah hobi semata2. Bagi blog nie akan diteruskan juga manakala blog yang terbaru tu belum tentu lagi, apabila saya jarang ada masa terluang untuk menulis.

Here I share some secret that I haven't writing any scary story near a month because I quick busy during the festive season. Chinese New Year just around the corner too and I haven't sure that I have time to do so.

Anyway

Selamat Hari Natal dan Merry Christmas to all.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan