Khamis, 22 Disember 2022

Salam Malam Jumaat



Salam Malam Jumaat semua, 

Sekadar pemberitahuan. Kisah pengalaman seram seorang diri bahagian 3 akan dikongsikan sebalik sahaja saya selesai menulis cerita Urban Legend daripada Jepun.

Buat masa ini saya tak dapat membuat kepastian berapa banyak cerita urban legend daripada Jepun yang saya bakal kongsikan ke blogspot ini. 

Tiada sebarang pemberitahuan di social media saya dan sebarang jenis pemberitahuan saya lakukan di beberapa group di Facebook sahaja berupa link ke blogspot ini.

Harap kamu boleh bersabar dan nantikan cerita pengalaman seram ini. Ia adalah cerita pengalaman Seram ketika saya bekerja di sebuah resort yang jauh tersembunyi di dalam hutan berdekatan dengan Sungai Kinabatangan. Saya cuma bertahan 3bulan sahaja di sana. Tapi cukup diganggu juga di sana terutamanya bila balik lewat malam..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan