Khamis, 30 Ogos 2018

Salam Malam Jumaat


Salam Malam Jumaat semua,

Saya ingin memberitahu bahawa yang saya akan mengambil cuti daripada menulis blog ini buat sementara waktu apabila saya akan bekerja di luar kawasan. Iaitu di kawasan agak pendalaman dan saya tak ingin menbawa laptop saya ke sana atas faktor keselamatan walaupun laptop agak lapuk. Di sebabkan saya tak tahu langsung keadaan di sana serta keadaan internet serta line di sana macam mana. Jadi ia kira keputusan yang bijak untuk memberhentikan dahulu daripada update. 

Sekurangnya ia memberikan saya masa nak berehat walaupun seminggu sekali, saya kongsikan di blog ini. Selain itu jikalau saya dengar sebarang cerita seram di tempat kerja saya ini, saya akan kumpul dulu sebelum saya kongsikan di blog ini. Nampak saya tak akan nikmati bed time story, cerita seram seperti creepypasta dan mj12. Apabila saya sendiri maklum dimana saya bekerja ini dan taboo kena ikut apabila ia pernah terjadi dan belajar daripada pengalaman. 

Seberang jenis research saya akan berhenti termasuk juga kepercayaan, mitos dan lagenda. Apabila ia mengambil masa nak tulis, translate dan taip disini. Kerja di sana agak banyak dan kena multi task, tapi ia adalah perkara biasa terutamanya dalam pekerjaan yang saya pilih ini walaupun separa pakar. 

Oleh itu, harap bersabar dimana saya akan kembali apabila saya ada mood dan ada bahan yang menarik yang saya nak kongsikan. Saya sedia maklum bahawa saya boleh update menggunakan handphone, akan tetapi ia agak mustahil nak taip di sana apabila saya sudah biasa menggunakan keyboard. Kira habit apabila terbiasa menekan papan kekunci ini. Saya sudah sedia maklum di Facebook terutamanya di group dimana saya sebagai admin dengan keadaan saya ini. Saya akan mulakan kerja saya pada 1st September 2018.

Harap kamu semua boleh bersabar dan terima kasih dengan menyokong blogspot ini walaupun di dalam keadaan cctv. Sekadar membaca dan tak memberikan sebarang komen ataupun pendapat. Ia sudah menjadi kebiasaan bagi saya apabila saya mulai menulis blog ini sejak 2012 lagi. Apa-apapun terima kasih dan harap bersabar, apabila keadaan dah bertambah baik barulah saya akan sambung menulis. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan