Isnin, 7 November 2022

SALAM SEMUA.

 Nampak gayanya saya boleh menulis balik di blogspot.

Maaf agak lama saya menghilang dan tak update blog ni atas sebab kerja pada tahun 2018. 2019 pula covid. 2020 laptop meninggal dunia.

Saya akan terus menulis apabila saya terbaca beberapa ulasan di blogspot yg positif termasuk juga yg trolling.

Bahan penulisan bukan di laptop sebaliknya saya tulis dalam buku latihan. Kalau ada masa maka saya akan berkongsi balik. Selain itu saya akan tanya member atau penulis cerita seram jikalau mereka sudi menyumbangkan bahan penulisan ke blogspot saya ni (tapi tak janji).

Pengkongsian agak simple sahaja sebab fungsi pada blogspot pada 📱 agak limited. Maaf dengan penggunaan ayat dan bahasa sebab saya sukar nak ikut pengedaran masa terutamanya penggunaan bahasa Malaysia moden. Selain itu penulisan saya agak lapuk sebab lama tak menulis. 

Macam biasa saya hanya berkongsi setiap malam Jumaat sahaja. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan