Khamis, 31 Disember 2015

Salam Malam Jumaat semua,


Salam Malam Jumaat semua buat pembaca dan pengunjung ke blog Salam Malam Jumaat. Saya ingin mengucapkan Selamat Menyambut Tahun Baru 2016. 

Lebaran baru pada buku yang baru, apabila buku tahun 2015 bakal habis. Ia tiba masanya kita memulis lembaran yang baru di buku tahun 2016. 

Azam baru untuk blog saya ini, akan diteruskan kecuali kejadian yang tak diingini dariapda berlaku. Saya akan terus berkongsi cerita-cerita seram, mistik, lagenda serta beberapa infomasi yang menarik buat tatapan pembaca pada setiap malam Jumaat. Teruskan memberikan sokongan kepada blog saya ini dan sila jadi follower agar kamu dapat info bila bahan baru bakal saya kongsikan. 

Terima kasih dengan terus mengunjungi blog saya dan terima kasih bersabar menanti bahan yang saya bakal kongsikan ini. Saya ingin memohon maaf jika saya pernah menyinggung mahupun terkasar bahasa sepanjang saya berkongsi di blog saya ini. Saya akan berusaha dengan terus mengekalkan blog ini adakalanya ia sunyi sekali. 

Sekali lagi Selamat Menyambut Tahun Baru 2016 kepada semua, harap kita boleh berjumpa lagi pada tahun depan. Terima kasih semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan