Khamis, 7 Februari 2013

Extra


Nie saya mau cerita kan satu kes nie, kira off the record lai nie. Nie adalah pengajaran bagi mereka yang suka tangkap gambar diri sendiri. Nie betul2 terjadi kepada tu orang sampai tak ulang2 lagi tabiat tu. Nie kisah saya dengar dari kakak sepupu saya nie sendiri.

Nama tempat dan nama c mangsa saya tak akan kasi tau (sbb saya lupa nama c mangsa sama nama itu tempat juga terlupa.)

Nie ada satu cewek nie pigi shopping pegi beli bunga plastik sama dia punya mom. Tak kira mana la c cewek nie suka sangat nie tangkap gambar diri dia nie (kunun2 mau post d FB lai tu..). Memang mom dia mbebel sama dia terus time tu. Syiok2 itu cewek bergambar di belakang itu kedai dekat tangan pigi atas.. terus pucat nie muka cewek tu terus dan terus dia lari pigi mom dia. 1st mom dia hairan la y anak dia pegi peluk dia terus. Lepas dia pegi tanya sama anak dia, then cewek tu kasi tgk la gambar tu . Nah time dia pose dekat tangan tu ada benda lain turut pose sama2 dia satu kali nie. Di belakang cewek tu benda ada, lembaga itam dengan rambut yang mengerbang dan panjang. Betul2 berdiri di belakang itu cewek. Lepas kasi tgk tu gambar sm mom dia nie terus dia padam tu gambar. Then mom cewek tu bawa dia balik terus. Apa saya dengar cewek tu demam terus dan terus nie takut lagi mau tangkap gambar diri dia sendiri sudah kira macam trauma berabis nie. Nie kisah diceritakan oleh mom cewek tu sama kakak sepupu saya nie. Dan kisah nie saya dengar 3 week ago.

Harap kamurang paham2 la yee.. The moral of the story.. Kamurang sudah tau bah kan..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan