Khamis, 23 Mac 2023

Salam Malam Jumaat semua

 


Ingin mengucapkan Salam Ramadan Kareem buat pembaca yang beragama islam dari blogspot Salam Malam Jumaat. 

Harap pada bulan yang penuh dengan baraqah ini, kita mampu beribadat dan puasa penuh. 

Pengongsian cerita urban legend daripada Jepun akan diteruskan apabila saya telah sediakan beberapa cerita yang bertahan dekat 2 bulan. Ia adalah bukti pencarian saya dalam berkongsi cerita urban legend daripada Jepun, tak kisah kamu pernah dengar atau baca serta sebaliknya. Cerita yang panjang mengambil masa nak taip, ia akan dikongsikan pada masa akan datang. 

Teruskan nantikan kemunculan cerita urban legend ini dan terus memberikan sokongan kepada blogspot ini. Ia adalah pembawa semangat untuk terus menulis dan berkongsi. 

3 ulasan:

  1. Selamat berpuasa

    BalasPadam
  2. Saya nak kongsi sedikit cadangan, mungkin en boleh letak sedikit sedutan2 kisah encik di tiktok utk menarik lebih ramai pembaca :D anyway gaya penyampaian encik sangat menarik. saya yang baca pun terasa seramnya.

    BalasPadam
  3. Terima kasih memberikan cadangan ini, maaf saya jenis yang tak suka main tiktok. Saya datang daripada generasi yang tak faham tiktok.

    BalasPadam