Khamis, 30 Mei 2024

Salam Malam Jumaat semua,

 


Salam Malam Jumaat semua, 

Saya ingin mengucap buat mereka yang datang ke blogspot saya ini terutamanya dari kepulauan Borneo, Selamat Menyambut Hari Kaamatan dan Hari Gawai. 
Oleh kerana hari ini adalah hari perayaan buat dua perayaan paling bermakna ini, hari ini saya tidak akan berkongsi sebarang jenis urban legend daripada Jepun. 
Bukan bermakna saya tidak menggalakkan kamu untuk membaca pengkongsian saya terdahulu terutamanya penjelasan mengenai perayaan Hari Kaamatan dan Hari Gawai. Apabila saya pernah kongsikan beberapa tahun yang lalu. Kesemuanya diberikan penjelasan dengan lanjut dan termasuk juga kebudayaan yang ada di sana. Sila lihat pada kandungan terdahulu untuk mengetahuinya lebih lanjut. 
Dengan ini sekali lagi saya ingin mengucapkan Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamatan dan Selamat Hari Gawai, Gayu Guru Gerai Nyamai, Lantang Senang Nguan Menoa.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan