Khamis, 4 Januari 2024

Selamat Tahun Baru.

 

Salam Malam Jumaat semua,

2023 telah meninggal kita dan 2024 datang. Harap ia memberikan keberkatan daripada Yang Maha Esa daripada sebarang gangguan dan bencana. Kita doakan segala bala pergi. 

Terima kasih terus menyokong blogspot saya ini dan teruskan menyokong agar saya mampu terus menulis. Harap tiada gangguan daripada saya terhenti menulis dan membuat kajian untuk menulis.

Jikalau ada terkasar bahasa sila maafkan, adakalanya bahasa saya sedikit kasar sebab saya menggunakan bahasa baku Sabah. dan tak ingin menggunakan ayat atau perkataan singkat serta bahasa Malaysia moden. Saya sudah terbiasa dan saya masih berpegang teguh kepada janji sebab untuk menggunakannya bahasa Malaysia lengkap agar kemudahan alih bahasa boleh dilaksanakan seperti mana saya letakkan dalam perkhidmatan blogspot ini. 

Harap kamu semua mengambil masa membacanya dan bersabar menunggu post terbaru. Buat minggu ini saya tidak berkongsi, kira minggu ini saya bercuti Tahun Baru. Ada bahan sudah tapi belum nak taip lagi. Bagi saya masa untuk rehat tahun baru. Nantikan post akan datang.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan