Khamis, 16 Julai 2015

Salam Malam Jumaat semua

Maaflah agak lama saya tidak posting sebarang blog apabila sibuk dengan kerja dan sibuk selepas menjadi admin buat group di Facebook.

Walaupun saya sudah lama tak posting di sini tapi saya masih aktif posting di Facebook dan keadaan line internet yang tidak mengizinkan seperti Chipsmore. Saya akan bersambung posting pada masa yang terdekat ini. Boleh dikatakan penulisan cerita seram ada terhenti sebentar tapi saya lebih kepada research mengenai sejarah, lagenda dan kepercayaan.

Ada kemungkinan selepas Raya saya akan bersambung berkongsi lagi. Maaf jika saya sudah lama tak posting di blog ini khas buat mereka yang masih setia kepada blog ini.

Jika ada yang berminat sila masuk ke antara 2 group dimana saya menjadi admin iaitu "Cerita-Cerita Mistik dan Seram" dan "cerita-cerita seram dan misteri".

Sekali lagi saya memohon maaf dan Selamat Hari Raya semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan