Khamis, 23 Julai 2015

Bab 23 : Kisah yang saya sendiri baru dengar

Salam Malam Jumaat semua, sudah lama saya tidak post sebarang kisah seram utk malam nie apabila saya nie agak sibuk sedikit. Baiklah buat malam nie saya akan kongsikan beberapa kisah pendek yang berlaku kepada keluarga saya serta berlaku kepada diri sendiri yang saya belum pernah kongsikan sebab pendek sangat dan tak seram sangat.

Kisah-kisah nie saya dengar dari saudara-mara saya sendiri serta ada beberapa kisah pengalaman seram yang saya alami dan belum pernah menceritakan kepada sesiapa pun mahupun di dalam group. Kisahnya kesemuanya memang pendek dan singkat sekali.Disini saya ingin kongsikan tajuk-tajuk yang saya bakal ceritakan kepada kamu semua.
  1. Menyerang di waktu siang hari.
  2. Ia datang menjaga.
  3. Bertenggek di jemuran.
  4. Orang kenit.
  5. KIsah dari Ruby Hotel.
  6. Tanpa sedar.
  7. Hantu tinggi.
  8. Ketukkan di tingkap tandas. 
  9. Pintu jiran diketuk.
  10. Ada benda tersangkut di atas pokok.
  11. Bunyi loceng.
Sila nantikan kisah-kisah seram pendek nie pada setiap malam Jumaat, hanya nak beritahu bahawa ia tidak seram sangat.

Ingat matikan lampu,
Nyalakan lilin,
Dengan suasana sepi,


Bacalah kisah saya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan