Khamis, 8 Mac 2018

Salam Malam Jumaat

Salam Malam Jumaat semua, maaflah beberapa minggu menghilangkan diri apabila sibuk mencari rezeki dan sering kali saya akan sibuk pada malam Jumaat.

Pada malam ni saya akan berkongsi informasi yang menarik buat malam ni, malah buat masa ni saya mencari bahan yang mungkin saya kongsikan nanti. Bahan dimana jarang dikongsikan dan bahan dimana saya kena alih bahasa. Buat masa ni saya tengah mencari bahan dan mengumpul bahan. Ia mengenai kepercayaan orang Cina, dimana jarang sekali dikongsikan dalam bahasa Malaysia.

Malah saya juga bakal mengongsikan beberapa ritual ataupun permainan seram. Dimana saya dalam proses alih bahasa dan tak digalakkan untuk mencubanya.

Terima kasih buat mereka yang singgah ke blogspot ini, nak berkongsi cerita tu pm saya sahaja sama ada di Google+ mahupun di Facebook. Terima kasih atas kesabaran anda semua dan teruskan memberikan sokongan anda ke blog seram ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan