Khamis, 24 Ogos 2017

Salam Malam Jumaat semua,

Salam Malam Jumaat semua, Terima Kasih buat mereka yang datang ke Blogspot salammalamjumaat ini. Teruskan memberikan sokongan anda baik memberikan komen mahupun menjadi cctv. 
Kamu teramat galakkan untuk berkongsi apa yang terkandung di dalam blog ini, cuma saya meminta agar tak curi sebaliknya letakkan link dimana kamu menemui infomasi ini. Kebanyakkan info ini saya cari sendiri, kaji selidik dan membuat translation sendiri. Adakah tak rasa bersalah dengan menggunakan bahan yang kamu ambil dimana bukan hak kamu? 
Blog ini tak membawa sebarang pendapatan dan saya berkongsi pun dengan keikhlasan hati untuk membuka minda dan memberikan pengetahuan mengenai infomasi dimana ramai tak tahu selain daripada sejarah dan lagenda. 
Apabila perasaan apabila sumber saya digunakan secara meluas di Facebook dan apabila disoal dimana mereka dapatkan sumber, kebiasaannya berdiam diri dan buat tak kisah. Ya ia memang kerja stress untuk mencari bahan setiap hari untuk dikongsikan di group mahupun page di Facebook. Apabila saya turut lalui setiap hari dan setiap malam, apabila saya menguruskan bukan 1 tapi 3 group dimana saya kena berkongsi cerita seram dan info setiap hari. Tolak lagi penapisan post terlarang yang tidak berkaitan termasuk juga member troll. 
Sebaiknya sila kongsikan link blog ini jika kamu menggunakan bahan dan info yang terdapat daripada group ni. 
Terima kasih dan teruskan memberikan sokongan ke blog ini. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan