Khamis, 2 Januari 2014

Salam Malam Jumaat semua


Disini saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru buat pembaca2 yang setia. Diharapkan para pembaca setia blog nie akan terus menyokong penulisan saya nie yang dikatakan baru berkembang.

Nak dikatakan yang saya cuba akan memperbaiki lagi penulisan saya nie serta kongsikan penulisan kisah seram berterusan selagi saya ada masa terluang untuk menulisnya walaupun saya selalu sibuk sekali. Saya berharap sangat respon daripada penulisan mengenai penulisan serta cerita saya nie yang selama nie belum ada lagi sampai ke tahun  baru nie.

Nak beritahu bahawa buat beberapa minggu nie ada kemungkian saya akan memberhentikan penulisan saya buat sementara waktu untuk membolehkan saya masa untuk menulis kisah seram saya nie serta saya nak beritahu bahawa kisah yang seterusnya dah sampai seperti yang saya post di akaun Facebook saya sendiri serta apabila saya jadi admin kepada satu group di sana, kerja mencari info tu lebih banyak daripada biasa jadi ia membuatkan tiada masa untuk menulis kisah seram saya nie.

Saya akan cuba postkan sebarang kisah jika saya ada masa yang terluang maka saya akan kongsikan. Nantikan sahaja. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan