Khamis, 20 Jun 2024

Salam Malam Jumaat semua,

 


Salam Malam Jumaat semua, 

Saya ingin mengucap Selamat Hari Raya Aidiladha buat pembaca saya tak kisah mereka di Malaysia mahupun dimana kamu berada. Harap maaf pada malam ini saya tidak akan berkongsi sebarang post selain daripada menghormati perayaan ini, saya masih belum kembali sihat dan sembuh dari sakit.

Saya mengharapkan kamu semua memberikan saya masa untuk berehat dan sebaik sahaja saya kembali sihat maka saya akan berkongsi semula. Ia memerlukan masa yang lama untuk membuat kaji selidik, mengalihan bahasa dan taip pada blogspot ini. Sekarang yang tinggal, kesemuanya adalah versi panjang dan memerlukan masa untuk menulis. Dengan ini harap kamu bersabar dan menantikan apa yang bakal saya kongsikan pada masa akan datang. 

Sekali lagi saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. Happy Eid Al-Adha Mubarak. 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan