Khamis, 19 Januari 2017

Salam Malam Jumaat semua

Saya ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru dan bakal Selamat Tahun Baru Cina.

Terima kasih berkunjung ke blog saya dan memberikan sokong dengan infomasi, penulisan dan cerita seram yang saya kongsikan di sini.

Diharapkan banyak bersama apabila saya sendang bekerja mencari rezeki dan masa masih belum menentu. Buat masa ini saya sedang mengumpul cerita-cerita seram dan bakal dikongsikan disini termasuk juga cerita-cerita daripadda member di group di fb.

Jika berminat nak berkongsi cerita sila hantar ke email saya dan saya akan adjust jika ada penggunaan short form. Jika ada masa saya akan terus mencari infomasi-infomasi yang menarik ke group ni.

Terima kasih dengan kesabaran kamu semua dan teruskan memberikan sokongan ke group ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan