Khamis, 3 November 2016

Salam Malam Jumaat semua,

Selang beberapa bulan saya menghilang, akhirnya saya kembali semula. Bekerja tapi kerja mengalahkan hamba abdi. Semua apa yang saya suka semuanya tidak mempunyai perasaan langsung dan saya mulai melalui depression. Apa-apa yang kita buat tak dapat menrasai kebahagian sebalinya hati yang pilu sahaja. Sekarang ni saya kembali dimana saya akan happy dah memadai.

Saya akan berterusan berkongsi infomasi dan lagenda. Saya akan cuba mendapatkan cerita pengalaman seram bukan mana-mana link mahupun blog. Saya akan cuba memberikan peluang kepada member group saya di fb. Sekurang-kurangnya ada banyak bahan yang bakal kongsikan pada setiap malam Jumaat.

Terima kasih dengan memberikan sokongan dan bersabar menantikan bahan baru. Saya akan cuba memberikan bahan pada setiap malam Jumaat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan