Khamis, 25 Ogos 2016

Salam Malam Jumaat semua,

Saya ingin memberikan pengumuman bahawa saya akan berehat sebentar daripada update sebarang post di blog ni. Bukan bererti saya berhenti terus ini kerana saya mendapat pekerjaan yang setimpal dengan kepakaran saya.Oleh kerana keadaan masih belum dapat dipastikan dahulu dan masih lagi kacau-bilau. Ia sukar bagi saya nak berkongsi apabila saya hampir tertidur sambil nak taip.

Apabila keadaan sudah menjadi terkawal, saya akan berkongsi semula. Saya ada rancangan membuat kajian tapi masa belum mengizinkan.

Bagi mereka yang follow saya, kamu akan diberitahu juga apabila saya berkongsi semula. Bagi mereka yang singgah sahaja, maaflah saya tak tahu bila saya akan kembali berkongsi. Di Fb pun tersangkut sebab sibuk dengan kerja. Jadi bersabar sahajalah saya akan kembali juga.

Salam Malam Jumaat semua.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan