Khamis, 2 Februari 2023

Salam Malam Jumaat

 Maaf beberapa minggu saya menghilangkan diri daripada berkongsi apa-apa cerita di blogspot saya ini atas sekarang masih musim perayaan Tahun Baru Cina.

Sebaik sahaja perayaan Tahun Baru Cina, saya akan sambung berkongsi cerita seram. Sepanjang masa saya tak berkongsi cerita di sini, saya tetap berkongsi di group Facebook Cerita Seram dan di Social media apps iaitu AVAKuma, untuk penyediaan saya untuk berkongsi semula di sini. 

Harap kamu semua bersabar, apabila saya perlukan masa untuk menulis semula. Apabila saya kena gunakan telephone bimbit 📱 untuk kesemuanya, tak semudah menggunakan laptop atau komputer 💻🖥️⌨️. Malah screen dia besar, 📱 tunggang - langgan saya nak berkongsi 1 cerita sahaja.

Sekali lagi mohon maaf dan harap bersabar. 



Selamat Menyambut Chap Goh Mei. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan